flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інструкція про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок, що надаються за запитами на інформацію

 

 

ДИМИТРОВСЬКИЙ МІСЬКИЙ СУД

ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

Н А К А З

Голова  Димитровського міського суду Донецької області

 

№ 9-1

 

26 червня 2012  року                                                                                              м. Димитров

 

«Про затвердження інструкції

про порядок відшкодування

фактичних витрат на

копіювання або друк документів,

які надаються запитувачам інформації»

 

Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів,які надаються запитувачам інформації,

 

Н А К А З У Ю :

 

1. Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок, що надаються за запитами на інформацію.

            2. В.о. керівника апарату Димитровського міського суду Донецької області довести даний наказ до відома суддів та працівників апарату Димитровського міського суду.

3. В.о. керівника апарату Димитровського міського суду Демура І.В. забезпечити оприлюднення цього наказу на офіційному веб-сайті Димитровського міського суду Донецької області.

4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

Голова Димитровського міського суду

Донецької області                                                                                                 Л.І. Клепка

 

 

 

 

                                                                                              ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ голови Димитровського міського суду Донецької області

№ 9-1  від  26 червня 2012 року

 

 

Інструкція

про порядок відшкодування фактичних витрат

на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок,

що надаються за запитами на інформацію

 

1.На виконання положень ст.ст. 19, 20, 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації», постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» запровадити механізм визначення фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються.

2. Ця Інструкція встановлює загальні правила та визначає порядок щодо відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), що надаються Димитровським міським судом Донецької області (далі-суд) за запитами на інформацію, якщо задоволення запиту передбачає виготовлення копій документів.

3. При отриманні для виконання запиту на публічну інформацію посадова особа, відповідальна за надання інформації, аналізує публічну інформацію, яку необхідно надати запитувачу та якщо виконання запиту передбачає надання копій відповідних документів, проводить підрахунок аркушів документів, які необхідно копіювати або друкувати.

4. У випадку, коли запитувана інформація міститься в документах обсягом більш як 10 сторінок, посадова особа упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту повідомляє відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Донецькій області про кількість сторінок, їх формат, наявність в документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, які підлягають оплаті запитувачем.

5.  Відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності ТУ ДСА України в Донецькій області здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток № 1), оформляє рахунок за формою (додаток № 2) та передає його відповідальній особі за надання інформації на запит.

6. Посадова особа, яка готує інформацію на запит, надсилає рахунок на відшкодування витрат запитувачу інформації в строк, установлений законом для надання відповіді на запит на інформацію.

7. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися в межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740.

8. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв,язку за реквізитами, зазначеними в рахунку (додаток № 2).

9. Після надходження коштів на рахунок ТУ ДСА України в Донецькій області від запитувача інформації, відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомляє відповідальну за розгляд запиту посадову особу про надходження коштів на рахунок територіального управління.

10. Після підтвердження повної оплати вартості фактичних витрат, відповідь на запит на інформацію надається протягом трьох днів.

11. Відповідно до положень пункту 3 частини 1 статті 22 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» у відповіді на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок може бути відмовлено у разі не оплати витрат, пов,язаних з копіюванням або друком.

12. Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку (додаток 2) коштів на реєстраційний рахунок ТУ ДСА України в Донецькій області, про що відділ планово – фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності повідомля\ відповідальну особу за надання інформації на запит.

13. Відповідно до статті 14 ЗУ «Про доступ до публічної інформації» запитувач має право самостійно робити виписки з документів, фотографувати, сканувати їх та записувати на будь-які носії інформації, що не є способом виготовлення копій документів і тому не може стягуватися плата. Також плата за копіювання та друк не стягується при наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес.

 

                                                                                                       

Додаток 1

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

 

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

не більше ніж 0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

від 0,3 до 0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

не більше ніж 0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

Примітка  Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

 

 

                                                                                                                      Додаток 2

 

Одержувач наданих послуг:                                Територіальне управління Державної судової

                                                                                  адміністрації  України в Донецькій області

реєстраційний рахунок:                                                   № 31256272211132 в ГУ ДКСУ в Донецькій області

МФО банку:                                                            834016

ОКПО:                                                                     26288796

Платник:                                                                 _______________________________________

                                                                                  _______________________________________

 

 

РАХУНОК № _____

від ______     ___________________         20____ року

 

з/п

Найменування

Вартість виготовлення 1 сторінки

(без ПДВ), грн.

Кількість сторінок од.

Ціна (без ПДВ), грн.

1.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру

 

 

 

2.

Витрати на копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру

 

 

 

3.

Витрати на копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо

 

 

 

 

РАЗОМ

 

 

 

 

Всього до сплати : ________________________________________________________________

________________________________________________________________________________

 

 

 

Начальник управління                 ________________               __________________

               (підпис)

 

Начальник відділу ПФД,

бухгалтерського обліку та

звітності ТУ ДСА України

в Донецькій області                                   ________________   І.А. Стешенко

                   (підпис)